مامانه من دارم؟!

مامانم یه قابلمه جدید خریده بعد امروز به شوخی گفتم اگه توش خط بندازم چیکار میکنی ؟؟؟

 

برگشت گفت هیچی فقط یکی مثل همون خط میندازم رو صورتت …

 

 منo_O

 

 روحیه عاطفی مادرانهo_O

 

 لنگ و چاقو ضامن دارo_O

 

 سازمان حمایت از کودمان بی سرپرست



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت0:59---23 شهريور 1392
من حاضرم رو صورتم خط بيفته، اما پول قابلمه رو ندم، آخه هرچيزي تو خونه خراب شه مادرم پولشو از من ميگيره، حتي چيزايي كه من خرابشون نكردم
پاسخ: وایییییییی چرا؟


mahdi
ساعت17:38---19 شهريور 1392
راسی قالبتو عشقس !!!!
پاسخ:مرسی


yeganeh
ساعت12:29---19 شهريور 1392
خخخ اخییی
پاسخ: میبینی وضع مارو


شهرزاد
ساعت17:45---18 شهريور 1392

پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 16:50 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.